Siter om skönhet och hälsa


När jag var och letade efter bloggar och hemsidor om skönhet och hälsa lade jag märke till att de inte är så många och bra som man skulle kunna tro. Det finns ju gott om siter som pratar om utseende, hälsa och så vidare, men de håller en ganska halvdan kvalitet och det är ont om bra försäljningssiter.

Det fick mig att tänka att jag kanske skulle passa på att försöka skapa en riktigt bra site som både säljer och informerar kring hälsa och skönhet. Jag googlade "Magento e-handel", eftersom att det är vad jag har hört bäst om när det kommer till e-handelslösningar (Magento), och då kom jag till en sida som ägdes av några som hette Icommerce. Verkade rätt intressant, men jag ska kolla vidare lite tror jag. Behöver verkligen en enkel plattform om jag ska sjösätta den sortens projekt. För jag må vara kunnig inom skönhet och mode, men teknik är inte min gren!

Så om någon har några bra tips, lämna gärna en kommentar och säg vad jag borde använda för system, eller vad ni skulle vilja köpa/läsa om på den sortens hemsida!
Tack för hjälpen, kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0