Dags att skaffa hund

Snart är det äntligen vår och som jag har längtat. Så här lång har vintern aldrig känts, och jag trodde nog aldrig att den skulle ta slut. Men nu känns det som att våren är i luften och förhoppningsvis så är den här för att stanna.

Faktum är att det är inte bara just våren jag är exalterad över, utan jag har en annan liten sak som gör att jag längtar till våren. Jag har nämligen beslutat mig för att införskaffa mig en liten hund, inte vilken hund som helst, utan en söt liten labradorvalp. Och som jag har längtat! För det var redan i höstas som jag bestämde mig för att skaffa en hund och det var då jag var och besökte valpens familj och hem.

Redan då visste jag att det var rätt för mig att bli hundägare, och nu är det snart dags. För redan om en månad så ska jag bege mig ut på landet till den gård där min lilla söta valp befinner sig. Jag är väldigt exalterad och funderar väldigt mycket kring vad han ska heta. Förhoppningsvis så blir det ett namn som både min lilla älskade valp och jag kommer att tycka om.
Trackback
RSS 2.0