Från Lego till inredning

Ändå sedan jag kan minnas så har jag alltid varit intresserad av inredning och allting som har med att göra. Och det lustiga med denna historia är att det hela började när jag fick mitt första set med Lego när jag var sisodär fem år. Att bygga lego blev det jag älskade mest att göra, och ju äldre jag blev desto mer avancerade hus brukade jag bygga.

Och det jag tyckte var mest roligt var utan tvekan när man kom till den fasen då man kunde bygga på själva inredningen. Allt ifrån att bygga små lampor till att bygga sängar. Jag fann det hela väldigt spännande, men framförallt inspirerande och roligt. Redan då visste jag att jag skulle komma att jobba med inredning på något sätt i framtiden.

Och sanna mina ord. Nu, trettio år senare sitter jag nu här med min egen inredningsbutik och byrå. Mitt jobb innebär att jag hjälper folk med att inreda sina hem, och jag absolut älskar det.

Trackback
RSS 2.0