Studenten nalkas

Vem kan egentligen ha undgått att sommaren står inför dörren? För vi kan ju redan nu konstatera att våren är här för att stanna, och det enda vi nu väntar på är att sommaren ska infinna sig så snart så möjligt. Något som de flesta av oss säkerligen har gått och väntat på väldigt, väldigt länge.

Något som jag personligen väntat på nästan mer än sommaren är den efterlängtade studenten som jag äntligen ska ta nu till sommaren. Tretton år har gått, och äntligen så känns det som om att slutet är ganska så nära. För även om jag högst troligt kommer att studera mer i framtiden, så känns det ändå som om att man kommit en bra bit på vägen.

Så nu är det mycket förberedelser som ska ordnas inför den stora dagen, allt ifrån att göra tjusiga skyltar till att hitta en fin klänning att ha på oss. Det är onekligen mycket som ska ordnas, och detta var bara på exempel av hur många som helst. Och konstigt nog så är det inte bara jag som är nervös, utan även mina kära föräldrar som även de har väntat på att denna stora dag ska infinna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0